52 WNPC - 6. pöttyös

A hatodik hét témája a pöttyök. Imádom a pöttyöket, és az új pontozómmal könnyen gyorsan és egyszerűen el is tudom már őket készíteni. (Még nem volt poszt a pontozóról, mert még várok egy csomagot és egyszerre mutatok majd mindent. :D) A  Pink & Polished blog írójának egyik manikűrjéből inspirálódtam, és pöttyös színátmenetet készítettem. Alapnak egy halvány lilás rózsaszín noname lakkot használtam, erre jött egy réteg essence night in Vegas, és végül a pöttyök a Miss Sporty lasting colour 395-tel.




Használt lakkok:
noname rózsaszín
essence special effect topper 08 night in Vegas
Miss Sporty Lasting colour 395


Szeretitek a pöttyöket? Mivel pontoztok?


Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik!Jól néz ki,hogy ilyen átmenet szerű.
    Még Valentin hangulatra is megfelelne szerintem:)
    Én is pontozót használok és szeretem a pöttyöket.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon széép :) Én is imádom a pöttyöket ^^

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok! =)
    Tényleg elmenne valentin napra is. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése