Lovely cracking

Ezt a lakkot még talán november magasságában kaptam ajándékba. Most volt végre lehetőségem normálisan letesztelni... Lovely repedezős lakkról van szó, szép rózsaszínes lilás maga a lakk tele arany csillámokkal. Az állaga elég sűrű, és bevallom őszintén először nem is nagyon tudtam hogy kenjem ezt fel a körmömre. Nem egyszerű vele dolgozni a sűrűsége miatt, mert ha túl vastagon keni fel az ember akkor nem lesz szép... 


Előnye a Miss Sporty repedezős lakkal szemben, hogy nem csak a kenés irányában repedezik, hanem minden irányban, viszont nehezebb szépen felkenni. Ami nem tetszett benne, hogy amikor elkezdett száradni, és repedni, akkor húzta magával az alatta lévő lakkot is, és nem lett olyan szép az alatta lévő felület. Furán mattra szárad meg a lakk. Ezt tapasztaltam az Aston repedezős lakkjánál is. Arra kentem egy réteg fedőlakkot is, de most eltekintettem ettől, ezen a lakkon kevésbé zavart a mattsága.




Alapnak egy semleges színt szerettem volna, hogy ne zavarja meg a repedezős lakk színét, ezért az egyik essence nude glam lakkot használtam, a toffe to go-t.

A Lovely repedzős lakkjait most a Rossmannban most akciósan vehetitek meg.

Megjegyzések

  1. ilyen van kékben nekem, én se annyira kedvelem pont azért mert repeszti a fedőlakkot is

    VálaszTörlés
  2. Na igen, ez az a lakk, amelyiket szinte lehetetlen használni, annyira sűrű. Nekem mindenesetre tetszett, a kis S-he arany-rózsaszínnel kombóban :-)

    VálaszTörlés
  3. Na hát akkor ugyanazok a tapasztalataink lányok. =)
    Nekem is tetszik igazából, csak lehetne kicsit hígabb, és akkor egyszerűbb lenne kezelni... De végülis így is elmegy. Nap, mint nap úgysem kenem fel. :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem sima királykék Lovely repedezős lakkom van és nagyon szeretem! ::) Először nekem is furi volt, hogy matt lett, miután megszáradt, de fedő lakkal szép fényessé lehet varázsolni! :))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése