Nude glam 05 - toffee to go

A héten 99 Ft-ért zsákmányolt lakkjaim egyike ez a nude lakk, aminek majd a 31 napos kihívás szivárványos témájában lesz szerepe. =) 

Teljesen meg vagyok vele elégedve, 2 rétegben szépen fed, és gyorsan is szárad, a színe is isteni. =) Kell ennél több? Szerintem nem. =) (A kis pöttyök a középső és gyűrűs ujjam körmén nem a lakktól vannak, hanem kicsit felsértettem a szaruréteget, és az "áll ki" :S)






Megjegyzések

  1. Nagyon szép kezed,és körömágyad van. :) Gyűlölöm,amikor olyan képeket raknak fel amiken se a köröm,se a kézfej nem szép.Azon nem is mutat jól a lakk. Egyébként én is szeretem a Nude lakkokat,de sajnos a városunkban mindig elkapkodják,és későn érek oda. :) Kedvencem iskolaidőre,hiszen nem feltűnő. :) Puszi:CsillámLány.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :$ Ha valamire igazán büszke vagyok magamon, az a kezem és a körmeim.
    Tényleg szépek a nude lakkok, mert a "van is nincs is" érete van tőle az emberek. Ott van és szép és ahogy írtad ugyanakkor nem feltűnő. =)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése