Manikűrvadász 25.

A mai forduló házigazdja Ciiska volt, az én párom pedig Bandita lett, akitől mér kétszer is vadászhattam. Nem bántam, mert szuper manikűröket készít. Nehéz is volt a választás, de végül egy vidám tavaszi cseresznyevirágos manikűr mellett döntöttem. :)


Nem nagyon változtattam semmin, meghagytam a színeket és a mintát is. De az enyém közel sem lett olyan realisztikus, mint a Banditáé, inkább amolyan "gyerekrajzosra" sikeredett. :) 





Szeretitek a virágos manikűröket?



Megjegyzések

  1. Szerintem mindkettő tökéletes, banditáé komolyabbnak tűnő, a tiéd játékos :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem igazán Thimmykés lett, főként a színvilága miatt :-) Mindkettő gyönyörű, és isteni türelmetek van, hogy ezt felfestegettétek :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik, valóban Thimmykés lett :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett szerintem is! (-:

    VálaszTörlés
  5. Nagyon vártam, vajon mit választasz majd, sejtettem, hogy virágosat! :D
    szépséges lett, a friss, csajos színek miatt jobban tetszik, mint a saját manim :)

    VálaszTörlés
  6. Az eredeti és a te változatod is gyönyörűséges! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuper lett az újraértelmezésed :) igazán vidám és csajos mani lett :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése