LFP! - Ásványok

A mai témánk az ásványok, az ötletgazda pedig Panni volt. Az én választásom a Lapis Lazulira esett, mert annak idején nagyon megtetszett Szilvi alkotása a ManiCute szintén ásványos fordulójára.. De mivel lusta disznó voltam ismét, meg este 10 magasságában már nem volt idegezetem a water spotted technikához, ezért ismét nyomdával oldottam meg a feladatot... 




A BPS arany nyomdalakkját használtam, ami csodaszép meleg sárgás árnyalat metálos finishhel. INNEN tudjátok megrendelni.



Szeretitek a Lapis Lazulit?



Megjegyzések

  1. Köszönöm az említést :) tetszik ez a nyomdás megoldás!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az említést :) tetszik ez a nyomdás megoldás!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett :) Én is gondolkodtam lapis lazuliban, de végül más mellett döntöttem :)

    VálaszTörlés
  4. Tök jól néz ki, teljesen olyan mint az ásvány mintázata :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett, ötletes a nyomdás kivitelezés.

    VálaszTörlés
  6. Ez egy népszerű kő, mennyi megoldás van rá, hogy a körmökre varázsoljuk :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! :)
    Úgy látom népszerű lett ez a kő. Én is nyomdáztam, bár nem éreztem annyira csalásnak :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése