Inecto kézkrémek

Körmös blogger lévén fontos számomra, hogy a kezeim jól ápoltak és szépek legyenek, mert így mutatnak jól a képeken. Az egyik leghasznosabb kozmetikum a cél eléréséhez egy jó kézkrém. Az Inecto Naturals jóvoltából pedig lehetőségem volt kipróbálni az argán és kókusz olajas kézkrémeiket, amit ezúton is nagyon szépen köszönök! 


Minden egyes Inecto termék legfontosabb alkotórésze - a kókuszdió és az argándió olaja. A felhasznált összetevők 90%-a természetes eredetű.  Az Inecto Naturals termékek tiszta kókusz- és argánolajat tartalmaznak, melyek védik és táplálják a bőrt és a hajat.  Az argánolajos termékek intenzíven hidratálnak és erősítenek, a kókuszolaj pedig gazdagon táplál és ragyogóvá varázsol.



Hidratáló argános kézkrém

A marokkói argánolaj az egyik legegzotikusabb olaj a világon. Nagyon gazdag esszenciális zsírsavakban és antioxidánsokban. Szinte azonnal felszívódik, intenzív hidratálást nyújt bőrnek.
A könnyű állagú, hamar felszívódó, organikus argánolajat tartalmazó krém csodát tesz a kézzel, regenerálja a bőrt, a körmöt és a körömágy érzékeny területét.  Csak a puha és ragyogó bőr marad utána.

Kényeztető kókuszos kézkrém

A kókuszolaj felhasználásáról 4000 éves feljegyzések állnak rendelkezésre. Az egészségre gyakorolt hatását azóta is méltatja az emberiség. A bőr- és hajápolás legfontosabb alapanyaga a kókuszolaj, amely ápol, táplál, hidratál, és megvédi bőrünket a környezet káros hatásaitól. 
Az organikus kókuszolajat tartalmazó könnyű krém gazdagon ápol és nem hagy ragacsos érzést, intenzíven hidratálja, ápolja és lágyítja a kéz és a körömágy bőrét. Használatával a kéz bőre és a körmök ápolttá és ragyogóvá válnak.

A termékek megvásárolhatók a  www.takemeshop.hu oldaláról, az INECTO menüpontban.


És akkor lássuk a tapasztalataimat, két hete használom a krémeket, azt hiszem ennyi idő után talán már lehet róluk véleményt formálni. A kókuszost a munkahelyemre vittem be, az argános pedig az éjjeliszekrényemen pihen. :)
  • Csavaros kupakú 75 ml-es tubusban kaphatóak. Én jobban kedvelem a pattintós verziót, ezért ezt egy pici negatívumként éltem meg, mert számomra macerásabb.
  • Tetszik a termékekben, hogy nagy részben természetes összetevőket tartalmaznak. Eddig nem igazán figyeltem erre oda, de lehet a jövőben ez is előtérbe kerül majd a pipere vásárlásnál, mint szempont.
  • Nekem mindkettőnek tetszik az illata, a kókuszosnak kellemes, nem tolakodó és szerintem egyáltalán nem mű kókusz illata van. Az argánosnak mondanám, hogy kellemes argán olaj illata van, ha tudnám, hogy milyen az pontosan, de mivel nem tudom biztosan, csak annyit tudok mondani, hogy kellemes kicsit parfümös illatú, szintén nem túl erős és nem tolakodó. 
  • Nagyon könnyű az állaguk és tényleg extra gyorsan felszívódnak és puha érzetet hagynak maguk után. Ez nagy plusz pont, mert bármikor bárhol elő lehet őket kapni, nem kell attól tartani, hogy ragacsos érzet marad utánuk a bőrön.
  • A hatásuk nekem ilyen hidegben pár órán át tart ki, reggel, dél körül, délután és lefekvés előtt szoktam használni őket. 


Összességében azt mondhatom, hogy meg vagyok velük elégedve, mert a kézkrémmel szembeni elvárásaimat maximálisan teljesítik, könnyen beszívódnak, puha lesz tőlük a bőr és kellemes az illatuk. Nekem a hidratáló hatásuk is elegendő, mert szeretem naponta többször kenegetni a kezemet. Egyetlen negatívum számomra a kupak, de már azzal is megbarátkoztam. :)

Próbáltátok már az Inecto Naturals termékeit?

Megjegyzések

  1. Még nem, de majd sor került rá, jól hangzik, amiket írtál, hát igen, a kupak, ezeket mindig le is ejtem, a pattintóssal ez nem fordul elő :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése