Még mindig a lemezek...

Mire végre a körömlakkok utáni olthatatlan vágyamat sikerült megfékeznem, és visszavenni a vásárlásukból jött az újabb szenvedély, a nyomdalemezek... Mostanában nem a lakkokat, hanem a lemezeket veszem "halomra". Egyetlen mentségem, hogy tulajdonképpen ingyen vannak, ugyanis a Born Pretty Store-ral feltöltött képeim és értékeléseim után kapott pontokból szoktam őket rendelni. Több csomagom is érkezett az utóbbi hetekben és véletlenül szinte mind valamilyen ünnephez kapcsolódik... :)


Karácsonyi szekció:

A legújabb nyomdalemez szériában helyett kapott egy nagy alakú karácsonyi lemez hópihés, norvég pulóver és egyéb karácsonyi mütyüty mintákkal. Bár már hópihés és norvég mintás lemezem is volt azért megrendeltem, mert ilyenből sosem lehet elég... :D Láthattatok is már vele manikűrt a blogon ITT.

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


Egy kis kerek karácsonyi lemez is került a legutóbb a kínálatba, amin zoknikat, rénszarvasokat, fenyőfákat és szilveszterre való tekintettel tűzijátékokat találunk.

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


Szintén norvég és hópelyhes mintákkal díszített lemez a következő is, amin néhány Matrjoska baba is helyet kapott. Ezzel is készítettem már manikűrt szinte egyből, amikor megérkezett, ITT nézhetitek meg.

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


Halloween szekció:
Az új kollekcióban két Halloween lemez is helyett kapott, egy kicsi kerek és egy nagy. Sajnos elég későn jöttek ki velük, így Halloweenre már nem értek volna ide, ha a megjelenéskor megrendelem őket, de az ünnepkor jól leakciózták őket 1 $-ra, így akkor már muszáj voltam megvenni őket. Némi átfedés van a két lemez között, de teljesen egyforma minták nincsenek rajtuk szerencsére. Viszont azt hiszem ezek leghamarabb majd jövő októbernek kerülnek elő, amikor újra szezonjuk lesz.

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


Húsvét:
Már tavaly húsvétkor is nézegettem ezt a lemezt, de akkor is későn kapcsoltam, mint mindig és már nem rendeltem meg. Most viszont nagyon akciós volt, úgyhogy még időben lecsptam rá, hogy jövő húsvétkor már meglegyen. :)

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


Az utolsó versenyző pedig egy nagyon basic lemez, tele alap motívumokkal, nem is értem eddig hogy nem akadt meg rajta a szemem... Pedig tényleg szuper minták vannak rajta a legalapabb manikűrökhöz. :)
INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


Megvan nektek valamelyik, vagy megtetszett esetleg?

Megjegyzések

  1. Akasztott ember, ezek nem szívbajosak a BPS-nál. Jók a lemezek :) jaj, nekem már nem kellene egyet sem vennem, csomó mintát még ki sem próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, észre sem vettem amíg nem írtad... :D hát elég fekete a humoruk!!!!

      Nekem is tetszenek a lemezek, én is most rendeltem megint jó pár darabot, innen az egyik téli, a tűzijáték mintás van benne. A Húsvétoson mindig agyalok, de megint elmaradt, pedig elég cuki az is!

      Törlés
    2. Nahát! Eddig fel sem tűnt. :D

      Törlés
  2. Nagyon jó kis lemezekre tudtál lecsapni! Nekem az első és harmadik karácsonyi lemez tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  3. Én is így vagyok, inkább nyomdalemezeket veszek, mintsem lakkokat. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése