Karácsonyi kihívás - 4. Karácsonyi díszek

A mai témánk a karácsonyi díszek, amire először karácsonyi égős manikűrt terveztem készíteni, de aztán megvettem a Rival de Loop két lakkját, és egyből eszembe jutott valami más... A fekete alapon színes csillámos sand lakkot kentem fel alapnak, és erre jött még két réteg a csillámos topperből. Maradtam az égősoros koncepciónál, csak kicsit alakítottam rajta és olyan hatást szerettem volna elérni, mint amikor az ember kívülről az utcán sétálva látja az ablakokban a színesen világító égőket. Persze nem hagytam ennyiben a dolgot és elővettem még egy nyomdalemezt is és a gyűrűs ujjamra karácsonyfa, a többire pedig hópelyhek kerültek. 





Nálatok milyen a dekoráció karácsonykor?




Megjegyzések

  1. Nagyon csillogós kis mani lett :)

    VálaszTörlés
  2. Az ötletet és a lakkozást is imádom! Nagyon szépséges lett!

    VálaszTörlés
  3. Jól mutat a csillivilli alapon a minta. Nálunk tarka a fa minden évben és az égősor is, mint a manidon!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett és tényleg elérted azt az összhatást, amit terveztél. Nálam ez is kedvenc! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, különösen a kis Karácsonyfa! :)

    VálaszTörlés
  6. Csodás lett! Nagyon ünnepi ezzel a sok csillogással. :)

    VálaszTörlés
  7. Nálunk piros-arany a fa. :)
    Gyönyörű a manikűr. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése