ManiCute - Baglyos

A mai témánk egy manapság felkapott minta mind ruhák, mind ékszerek, de még lakberendezési tárgyak terén is... És persze manikűrökben is sokszor felbukkan ez a cuki madár, a bagoly. :)


Én vidám őszi színekkel (van ilyen?) pöttyökkel és cikcakk mintával kombináltam a baglyot. Igazán kis bohókás és vidám lett a végeredmény szerintem. :)





INNEN tudjátok megrendelni a lemezt, ha megtetszett.


Szeretitek a baglyos dolgokat?



Megjegyzések

  1. De aranyoooos! Nagyon szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos lett, tetszik hogy színesre készítetted :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyes kis manikűr lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik!
    Szerintem is van olyan,hogy vidám őszi szín.Miért legyen minden komor őszi színű,ha lehet vidám is. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik! Tényleg vidám őszi színek, de annyira jól eltaláltad! (-:

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ütős a színkombináció, imádom!

    VálaszTörlés
  7. Szerintem már Instán is írtam, de nem baj, itt is: szuper! Nagyon aranyos és a színvilág is nagyon el van találva! :)

    VálaszTörlés
  8. Ahw, ez nagyon aranyos és a színek fantasztikusak!!! :3

    VálaszTörlés
  9. Nagyon aranyos :) tényleg sokszor csinálunk hasonlót:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik! :) Hú de elfogadnám most, hogy mindig jobb kedvre derítsen a nap folyamán:)

    VálaszTörlés
  11. De aranyooos! Teljesen őszi lett, de nagyon vidám:) <3

    VálaszTörlés
  12. Nagyon kis cuki lett! A színeket is imádom így együtt. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése