Hideg gyümölcsös finomságok a meleg napokra

Nos a nyár sajnos lassan véget ér eltelt a 2/3-a, de talán még időben vagyok a poszttal, az augusztus még előttünk áll. :) És remélhetőleg lesz még sokat jó idő, és kánikula. :)


Az örök klasszikussal kezdeném, ami számomra megunhatatlan, a smoothie-val... Volt már róla több poszt is ITT, és ITT. Az elkészítése roppant egyszerű, csak vegyél elő 1-2-3 féle gyümölcsöt, tedd a turmix vagy aprító gépbe és pürésítsd össze. Ha iható állagot szeretnél tégy hozzá egy kis gyümölcslevet vagy más folyadékot, ha kanalazni szeretnéd akkor pedig hagyd így. 
Pár hete pedig még tovább fejlesztettem a smoothie témát, a pürét betettem pár órára a fagyóba, hogy jeges legyen, újra átdaráltam és kész is a gyümis kanalazós jégkása, a forróságban a legjobb nasi. :)
A legújabb kedvenc ízkombóm pedig az ananász menta, isteni finom frissítő. :3


A hideg gyümikről se feledkezzünk meg. Ha hűtőben tartod a sárgadinnyét és úgy kockázod fel finom frissítő lesz az is. Szórj rá egy kis kókuszt és aszalt vörösáfonyát, és garantáltan nem marad el a wow hatás. :)

A jegeskávéról se feledkezzünk meg... Én így szoktam készíteni: Egy kis meleg tejben feloldom a 3 az 1-ben kávéport beleöntöm a turmixba, dobok bele jégkockát és összezúzom. Így kicsit habos lesz és egyből jéghideg. :) Egyszer epret is daráltam bele, úgy még finomabb volt. :)


A hideg gyümölcsös tejberizs is finom nasi lehet a meleg napokon, csak rétegezz egymásra gyümölcsöt és tejberizst, tedd hűtőbe pár órára és kész is finom desszert. :)

Ha valami egyszerűre de finomra vágysz vegyél elő túrót és gyümölcsjoghurtot, keverd össze és kész is a gyümölcsös túró, hideg, krémes és isteni finom. én szoktam rá szórni egy kis zabpelyhet és aszalt vörösáfonyát is. :)

Hétköznapokon a reggelim általában zabkása szokott lenni, mert viszonylag gyorsan készen van, finom és jól variálható bármilyen gyümölccsel és ízesítővel. Ha nagyon meleg van hagyom kihűlni és hideg gyümölcsöt teszek rá, hogy még jobban essen. :)

A gyümölcsleves mindig jó választás, ha könnyű ebédre vágyok. Mi legtöbbször poros verziót szoktunk készíteni, mert az egyből készen van és hideg. :D Gyümölccsel és tejszínhabbal szoktam feldobni, hogy még finomabb legyen. :)

Remélem sikerült pár finom tippet adnom nektek, és kipróbáljátok őket. :)

Megjegyzések

  1. Én mostanában a leturmixolt gyümölcsöket fagyiformába szoktam tenni és lefagyasztom. :) Így azt is meg tudom állni, hogy jégkrémet vegyek. :D
    A jegeskávét pedig úgy csinálom, hogy a kávét lefagyasztom jégkockaformában és ebből dobok 1-2 kockát a hideg tejbe, egy kis agave sziruppal. :P

    VálaszTörlés
  2. Nálunk csak a dinnye, sör és fagyi megy :) Gyümölcslevest kompótból szoktam csinálni, tejszínnel, tejszínes pudinggal és persze fahéjjal, szegfűszeggel, cukorral, pici sóval. Hangulatos képek :)

    VálaszTörlés
  3. Aaaa, csorog a nyálam :D Amúgy a nyár folyamán én is jóformán gyümölcsökön élek - pár hete dinnyemániám volt, most a barack van soron.

    VálaszTörlés
  4. uhhh jöhet mind! *_* de a hideg, gyümölcsös tejberizs talált szíven leginkább, tuti elkészítem a jövő héten! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése