Vendég poszt - Tiramisu Réka módra

Mostanában kicsit kevesebb időt fektetek a blogba, és több posztnyi anyag is csak befotózva áll  a gépen... Ennek az oka a nyár, és hogy ilyenkor inkább kint töltöm az időm a napon aszalódva. Mi sem példázza ezt jobban mint ez a poszt, aminek a képei május eleje óta állnak a gépen... Ez abból is látszik, hogy orgona van a dekoráció... :D


Na de térjek a lényegre, ami a süti... Tavasszal rendeztünk egy kis szezonnyitó kerti party-t amire Réka barátnőm ezzel az isteni fincsi tiramisuval állított be. Természetesen nem tudtam megállni és lefotóztam... Réka nem sokkal később a receptet is közzétette a blogján, így ITT el tudjátok olvasni hogyan is készül. :)



Szeretitek a tiramisut?

Megjegyzések

  1. Imádom! :) Nálunk is ez készül majd hétvégén. A képek gyönyörűek, jól esett a lelkemnek az orgonák látványa. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem valahogy picit hiányzik a tavasz, az első csodaszép virágok, a lágy szellő a gyenge napsugarak közepette.. hiába, májusi gyerek vagyok. :D

    VálaszTörlés
  3. Istenien néz ki! Biztos vagyok benne, hogy finom is volt. :) Nálam is nagyon fel vannak gyűlve a posztok, úgy érzem, sosem érem magam utol. :D

    VálaszTörlés
  4. Meg is lesem ezt a receptet! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése