Krémkönnyű málnás

Boldog névnapot a Pétereknek és Páloknak!

Én ezzel a tortával kedveskedtem páromnak névnapja alkalmából. :) Minden évben a születésnapjára szoktam megsütni ezt a fincsi tortát, de idén a születésnapján esküvőn leszünk, így nem lesz alkalmam akkor elkészíteni, így előrébb hoztam két héttel, és a névnapjára kapta.... :) 



Hozzávalók:
Piskótához:

- 2 csomag csokipuding por
- 7,5 dkg cukor
- 1 sütőpor
- 0,5 dl olaj
- 2 tojás

Túrókrémhez:
- 50 dkg túró
- 5 dl habtejszín
- 1 citrom reszelt héja és leve
- 10 dkg cukor
- 1-2 vaníliás cukor


Eper vagy málna.


Elkészítés:
Keverjük össze a piskóta alapanyagati, és öntsük kivajazott tepsibe. Süssük addíg, amíg kiállja a tűpróbát. Nálam ez kb 15-20 perc szokott lenni.
Amíg sül a piskóta Verjük habbá a tejszínt, és keverjük össze a túrót a többi hozzávalóval, majd óvatosan forgassuk össze a habbal.
Ha kicsit kihült a piskóta fordítsjuk ki a formából kenjünk rá a krémet, és tegyük rá az epret/málnát.








Szeretitek a túrós sütiket?

Megjegyzések

  1. Hú, de nagyon guszta! Imádom a túrós, gyümölcsös sütiket. Mostanában én is szülinapi tortákat gyártok, csak egy jóval egyszerűbb kivitelezésűt. :) kizárólag időhiány miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem olyan bonyi ez sem egyébként, bár nem 5 perces torta az tény. :)

      Törlés
  2. Ez nagyon guszta, egyszer mindenképpen kipróbálom :) Imádjuk a túrós-gyümis sütiket ^^

    VálaszTörlés
  3. Istenem milyen jól néz ki :D Imádom a túrós és málnás sütiket :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése