Born Pretty Store

Az az örömteli dolog történt velem, hogy felkeresett a Born Pretty Store egyik munkatársa, és felajánlotta, hogy tesztelésre válasszak a nail art kínálatukból pár terméket. Természetesen nagyon hízelgő ajánlat volt, így nem is mondtam nemet. 


A termékek pedig már meg is érkeztek, ezeket szeretném most bemutatni nektek. :) Négy termékre esett a választásom, három matricára, és egy strasszkő készletre. Bevallom őszintén én nem egészen ezeket választottam, hanem más íveket, de hát ajándék lónak ne nézd a fogát, ezek is tökéletesek lesznek. :)


Eddig egyszer próbálkoztam vizes matricával, és tetszett, ezért esett a választásom erre.  :)


Több matricával is próbálkoztam már kisebb-nagyobb sikerekkel a tartósságot illetően, kíváncsi vagyok ez hogy fogja bírni a strapát.


Egyszerűen elvarázsoltak ezek a fluoreszkáló színes matricák annyira vidámak. :)


A fluoreszkáló straszkövek sem maradhattak ki a sorból...


Rettenetesen örülök a megkeresésnek, és igyekszem mihamarabb hozni nektek a teszteket a termékekről. :) ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során. 


Szeretitek a Born Pretty Store termékeit?

Megjegyzések

  1. Nagyon szuper! Kíváncsian várom a matricás manikat :D A neon matricák és kövek brutálisan jól néznek ki amúgy :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy téged is megtaláltak és elfogadtad a felkérést! Kíváncsian várom mit fogsz alkotni a kapott termékekkel!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak már elképzeléseim, remélem jók lesznek. A kék rózsákat már használtam is, mihamarabb jönnek majd a posztok. :)

      Törlés
  3. Fú, ezek nagyon szuper szerzemények, én inkább az ecset- illetve a pontozókészletre mentem rá, remélem, mielőbb megérkeznek majd hozzám is :)
    A fluoreszkáló matricát hozzad legelőször léccccccci! :DDDDDDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel nekem azok már vannak ezért nem jöttek szóba. A kék rózsás matricákat már ma használtam is, azzal jövő szombaton lesz poszt az tuti. :) A következő a neon matrica lesz szerintem mindenképpen és/vagy a kövek. :)

      Törlés
  4. Engem is megtaláltak, de én nemet mondtam. Így elnézegetve a dolgokat, nem tudtam volna kihasználni őket úgy, így örülök az én döntésemnek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem tudtad volna kihasználni a dolgokat, akkor szerintem jól is tetted, hogy nemet mondtál. :) Akkor teljesen felesleges lett volna a reklám a blogodra.

      Törlés
  5. :) Csoportosan küldik most Magyarországra a csomagokat.:) Őszintén szólva én amikor megláttam az email-t, elolvastam, értettem, hogy mit olvasok, de mégis alig hittem a szememnek. Nagyon jól esett nekem is, hogy megkerestek, bár nem nagyon tudtam hová tenni, hogy miért, hisz nem olyan régóta írok blogot, ráadásul feliratkozóm sincs olyan sok, így nagyon megleptek. :)
    Renihez hasonlóan, én is ecsetekre és pontozókra csaptam le, valamint becsúszott egy matrica is. Ezek egyébként is kívánságlistásak voltak, így letudtam ezt is. :) Már van amit használtam is, eddig elégedett vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, úgy látom én is, hogy most nagyon kampányolnak... :D Én is nagyon meg voltam egyébként lepődve, főleg mert egymás után ketten is írtak. :D

      Törlés
  6. de jó:)
    a neon kövek nekem is megvannak,meg a virágos matrica is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kövekre nagyon kíváncsi leszek. :3 Élőben még jobbak, mint a képükön, mert sokkal szebbek a színeik, ott narancs helyett piros van...

      Törlés
  7. Nekem is a neon matricák tetszenek a legjobban, alig várom már, hogy kipróbáld őket:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még gondolkodom, hogy milyen manikűrbe foglaljam őket, de már érik a dolog. :D

      Törlés
  8. Nem tudom, jó meg minden, de azért nekem ez olyan furi, hogy nem pont azt kapja az ember amit kér. Úgy értem persze, örüljünk neki, csak mondjuk ha megrendelném és pénzt adnék ki érte, mégsem azt kapnám, akkor azért pipa lennék :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha fizettem volna érte, és nem azt kapom, amit rendeltem, akkor nagyon morci lennék... Így nem bosszant különösebben. Közben meg rájöttem, hogy eddig azt hittem egyik matrica sem az, amit kinéztem, de a rózsaszín az, csak valahogy másmilyen a képen, ahol fel van ragasztva.

      Törlés
  9. Tök jó! Én is várok egy csomit :))) Remélem azt küldik amit kértem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én kicsit meglepődtem, amikor nem az várt, amire számítottam, de végül is jók ezek is, tetszenek. :)

      Törlés
  10. jujj olyan világítós matricákat én is kértem, meg ha jól emlékszem olyan köveket is, remélem hamarosan megjönnek. *-*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése