DIY zsinór ékszerek

Mint ígértem ma újra jöjjön egy kis DIY bejegyzés, amihez az egyik legnagyobb inspirációt Elíz posztja adta nekem. Na de kezdjük az elején... Én olyan ember vagyok, aki nem szeret vagyonokat költeni olyan dolgokra, amiket otthon fillérekből ki tud hozni...
Az egész ezzel a fülbevalóval kezdődött, ami nagyon megtetszett, szépen el is mentettem, majd jött Elíz a karkötőjével, és végül az utolsó momentum az volt, hogy megláttam, a rövidáru boltban ezt a pink kötél hatású zsinórt... Akkor már tudtam, hogy nekem lesz egy ilyen szettem. Majd arra gondoltam, hogy kellene a füli és a karkötő mellé egy nyaklánc is, és beugrott, hogy láttam már pont a szettbe illőt, így elkészült az is. =)


A karkötő elkészítésének módját Elíz csodásan összefoglalta, ezért én nem is fáradnék ezzel. Nézzetek meg nála, hogy készül, ITT megtehetitek. A fülbevaló csomójához ITT találtok egy szuper képes leírást. 

A nyaklánchoz pedig itt a képes leírás


Sok hozzáfűznivalóm nincs, kb 1,5-2 méter zsinórra van hozzá szükség, amit félbe kell hajtani. A lépéseket láthatjátok a képeken. Az utolsó kép a végső csomó, de még ízlés szerint szépen el kell igazgatni a szálakat. =) A nyilacskák pedig azokat a helyeket jelölik, ahol én megöltögettem a nyakláncot a hátoldalán, hogy ne csússzanak el a "kerszteződések". A szálakat a végén celluxozzátok össze, hogy könnyebb legyen elégetni egymás mellé a két zsinórvéget, majd jöhet egy kis pillanatragasztó. és a szalagvégzáró. Szemes lánccal vagy akár gyöngysorral is kiegészíthetitek a "medált" nyaklánccá.

Eldolgozni ugyanúgy kell a fülbevaló és a nyaklánc esetében is a szálakat. Én annyin változtattam Elízhez képest, hogy a celluxozás után méretre vágtam a szálakat, és el is égettem a végüket, majd ezután pillanatragasztóztam és még a nedves ragasztóra nyomtam össze a szalagvégzárókat.

Fillérekből ki lehet hozni egy ilyen szettet, és alig kell hozzá fél, maximum egy óra... =) 

Nyár végén esküvőre vagyok hivatalos, a ruhám már megvan, és úgy érzem egy ilyen szettel lesz megkoronázva az outfit, csak más színben, ami passzol a rucihoz. =)

Megjegyzések

  1. Ez mekkora jóóó :D A nyaklánc belőle a favoritom *.* Ilyen nekem is kell!!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. szuper lett! ;) nagyon ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik*.* Annyira ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen lányok! :$

    VálaszTörlés
  5. húú gyönyörűű lett!! nagyon tetszik <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek lettek, szuper ez a pink zsinór! :) Ú az égetés jó ötlet! Most épp még anyagkeresésben vagyok az új karkötőmhöz, szóval ha találtam és elkészítem, tuti én is égetni fogom! Ill. az is jó tipp, hogy rögtön ragasztózás után rátenni a szalagvégeket :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! =)
    Én amit lehet mindent égetni szoktam, az a tuti. :D De ezz a zsinórt muszáj is volt, mert bomott nagyon le. Drukkolo, hogy találj még jó alapanyagot karkötőhöz. Aztán majd muti azt is. =)
    Katy, ha szeretnél természetesen igen. ;)

    VálaszTörlés
  8. a nyaklánc és a karkötő nagyon tetszik!
    A fülbevaló nekem picit már sok:)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm! =)
    Rami, a fülbevaló már a páromnak is túl sok volt. :D De én füli mániás vagyok, úgyhogy muszáj volt. =) De lehet jobb lenne kicsit kisebben. =)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett, a nyaklánc tetszik a legjobban *.* de maga a szett is baromi jó!

    VálaszTörlés
  11. Raknál fel képet a nyaklánc elkészítéséről is? :)
    Nagyon szuper

    VálaszTörlés
  12. Raknál fel képet a nyaklánc elkészítéséről is? :)
    Nagyon szuper

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      Itt megtalálod:
      http://thimmykedesign.blogspot.hu/2013/06/diy-zsinor-nyaklanc.html

      Törlés
  13. Azt meg tudnád mondani, hogy körülbelül hány centi zsinór kell a nyaklánc elkészítéséhez? :) Köszi előre is, szuper ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen! Olyan 2 méter, ha jòl emlékdzem. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése