Manikűrvadász 40.

A manikűrvadász 40. karácsonyi fordulójához érkezett, és ezúttal Leila lett párom. Nem volt egyszerű dolgom, mert Leila nagyon extra manikűröket készít, én meg lusta disznó vagyok mostanában. Örülök, ha egyszínűre sikerül kifestenem a körmeim az utóbbi időben... Éppen ezért sokáig kellett görgetnem az instagram feedjében, mire találtam egy olyan manikűrt, amiről úgy éreztem talán meg tudom valósítani. És ez nyilván engem minősít. :D De találtam egy kedves, egyszerűbb piros-fehér karácsonyfa díszes manikűrt, aminek a kivitelezéséhez találtam nyomdalemezt is a repertoáromban. Nos közel sem lett olyan kifinomult mint Leila manikűrje, de örültem, hogy legalább ennyi tellett tőlem.




Szeretitek a piros körmöket?


Megjegyzések

  1. Nekem nagyon tetszik! (-: Még jobban is, mint az eredeti. (-: Én szeretem a pirosat, de valahogy nem túl sűrűn kerül elő..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Nálam most egész sokszor előkerült, lehet azért, mert jó ez a Catrice lakk. :)

      Törlés
  2. Nagyon kellemes az összhatás, letisztult és ünnepi egyszerre. :)
    A kedvenc színem a piros, ennek ellenére a saját körmeimen "túl soknak" érzem, ezért ritkán használok ilyen színű körömlakkot.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése