Manikűrvadász 38.

A Manikűrvadász mai forduló különlegesebb mint  a megszokott, ugyanis születésnapi fordulóhoz érkeztünk el újra, ami azt jelenti, hogy ezúttal külföldi bloggerektől kellett vadásznunk. Az én inspirációm Lindsey Simpson volt. Mivel már igencsak hiányzik nekem a napsütés, és a jó idő, ezért nem is keresgéltem sokáig, egyből az első oldalról egy tavaszi virágos manikűr-re csaptam le. 




Szeretitek a rózsaszín manikűröket?


Megjegyzések

  1. Nagyon szuper manikűr lett 🙂

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm! Tudnál mondani hol találod az inspirációkat? Most próbálom új mintákat megtanulni és a blogodra kerültem :) Tegnap pedig My Nail sorozatot találtam. Ismered? Gondolod lehetséges-e belőle tanulni?

    VálaszTörlés
  3. Szia:) Nekem is olyan kerdesem lenne,a reklamjat lattam, de gondolod uj disziteseket jobban megtanulnek az ujsagbol vagy a youtubebol vagy mindegyik modszer jo?:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése