Idei mézik

Négy éve volt, hogy először sütöttem meg ezt a hagyományos karácsonyi édességet. Azóta minden évben elkészítek legalább egy adagot már jóval az ünnepek előtt, mert szoktam belőle vinni például a munkahelyemre is. Idén is kétszer sütöttem, mert az első porció még karácsony előtt elfogyott... Az első kör nem lett különösebben izgalmas, az óriás mézeskalács emberkéken kívül (és nem is nagyon volt alkalmam rá), így le sem lettek fotózva. Viszont a kimondottan karácsonyra készült darabok idén igazán csinosak és csajosak lettek, mert Juditu style-ban készültek. Rég készülök ezekre a mézeskalácsokra, kb mióta Judit posztját megláttam, ami három éve volt... Hát mit mondjak nem kapkodtam el, de eljött ezeknek is az ideje. :D Nem szeretem az összevisszaságot, így minden évben van valami séma, ami szerint készülnek a mézik... Első évben minimal style volt, rákövetkezőben a harsány színeké volt a főszerep, tavaly pedig ismét az egyszerűbb vonal felé mentem el. Idén pedig Dr Oetker princess cukorkaválogatása és a fehér cukormáz került a főszerepbe. :)








Kellemes Ünnepeket kívánok mindenkinek! Élvezzétek ki a pihenést amíg lehet! :)

Megjegyzések