ManiCute - Gyémánt

Ismét hétfő van, és ismét itt a ManiCute ezúttal egy nagyon csillogó témával jelentkezünk, ami nem más, mint a gyémánt.


Hosszú idő óta végre egy olyan manikűrt mutathatok, ami nagyon tetszik, és nem győzök benne gyönyörködni. Sajnos az utóbbi időben alig jutott időm / energiám a körömfestésre, és ez meg is látszik a posztok mennyiségén és a manikűrök minőségén is. Nem is tudom azt mondani, hogy most viszont újra visszatérek teljes erőbedobással, mert nyáron a jó idő miatt is kevesebb időm "jut" a benti elfoglaltságokra. De igyekszem nem elhanyagolni a blogot és legalább hetente egyszer jelentkezni valami értékelhetővel. :)



A manikűrre visszatérve... Nagy szerelem lett ez most számomra, mert legalább annyira csillogó és elegáns, mint amennyire visszafogott. A férjem csak ennyit mondott rá: esküvős mani. :D És milyen igaza van, teljesen megállná a helyét egy ara kacsóján is ez a "gyémántos" csillogó franciás design. Az elkészítése sem volt túl bonyolult, a nude alapra került egy irrizáló csillogó réteg, erre jött a közepes nagyságú holo csillámos lakk félkör ívben, amibe a strasszokat a nyomkodtam. Végül az egészet átlátszó fedőlakkal fixáltam. A strasszokat INNEN tudjátok megrendelni.


Szeretitek a csillogó manikűröket?



Megjegyzések

  1. nagyon szép lett, most én is megkívántam egy hasonlót :)

    VálaszTörlés
  2. Nem nagyon szeretem a csillivillit, de ez a mani tényleg szuper lett, ahogy összeraktad!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépletta manikűröd! 5-6 vvel ezelőtt még hallani sem akartama csillámos manikűrökrúl. Azóta viszont pálforduláson mentem át a csillámok tekintetében. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése