ManiCute - Őszi színek

Kisebb (na jó nagyobb) késéssel, de sikerült végre megírnom a legutóbbi ManiCute posztot, amit a szoba felújításunk miatt kellett halogatnom. Ugyanis az itthoni gépem kb egy hétig nem volt üzembe helyezve, mivel íróasztalom sem volt a festés miatt. :D (Igen ilyen maradi vagyok, hogy PC-m van itthon is, nem laptopom...) De most végre sikerült leülnöm és megírnom a rég befotózott posztot. :) 


A legutóbbi témánk az őszi színek voltak, így én nem is bonyolítottam túl ezt a kérdéskört, csak választottam három őszi lakkot alapszínnek, majd ezekre nyomdáztam arannyal. 



A manikűrhöz a Born Pretty Store webáruháztól tesztelésre kapott 08-as számú csodaszép mandala mintás lemezt használtam. A lemez minősége kifogástalan, a mélysége kitűnő, könnyű vele dolgozni és nagyon változatos manikűrök készíthetők vele. Szeretem, amikor ilyen sok különböző minta van egy lemezen, mert jól kihasználható.

INNEN tudjátok megrendelni a lemezt.


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.


Szeretitek az őszi színeket?

Megjegyzések

Megjegyzés küldése