Coffee time

Tegnap este valami egyszerű manikűrre vágytam, amit csak úgy össze lehet dobni max fél óra alatt. Végül egy kávébab mintás lemezre esett a választásom, és hamar meg is született a koncepció a fejemben barnával, drappal, a kávészemekkel és a "coffee time" felirattal, ami szuperül passzolt az egyik kedvenc bögrémhez is... :D




A manikűrhöz a Born Pretty Store webáruháztól tesztelésre kapott 06-os kerek lemezt használtam, amin szuper kávébabos, és virágos minták vannak. :) Akinek nagy felületű körme van nem biztos, hogy elegendőnek fogja találni a minták nagyságát, de nekem tökéletesen megfelelt. négy körmömre a tele és egyre a lyukas változatot használtam is a kávészemekből, mind a kettő tökéletesen működött. 

INNEN tudjátok megrendelni.


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.


Ti hogy szeretitek a kávét?

Megjegyzések

  1. Nagyon jó, én is szeretem a kávét meg a kávés körmöket is, a Moyra lemezén van kávéminta, nekem az van meg.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése