ManiCute - Colour blocking

Az eheti témánk a colour blocking volt, amire igazán változatos, színes manikűröket készíthetünk. Én először valami nagyon neonos, geometrikus mintát terveztem, pont mint amilyen Akane készített. Mikor megláttam a manikűrjét úgy gondoltam, akkor valami más mellett maradok, hogy ne legyen két egyforma manikűr, pedig nagyon tetszik ez a megoldás. :)


Végül egy visszafogottabb színű, csíkos, város látképes manikűr készült a Born Pretty Store-tól tesztelésre kapott városos vizes matricával. A matirca nagyon jól működik, szép vékony az anyaga, így könnyen feltapad a körömre, és igazán mókásak ezek a minták rajta. Nekem külön tetszik, hogy a fekete mellett van színes verzió is mindegyikből. :) Négy város látképe szerepel a matrica íven három verzióban: Barcelona, New York, Tokió és Párizs.



INNEN tudjátok megrendelni.


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.

Szeretitek a színes manikűröket?



Megjegyzések

Megjegyzés küldése