Karácsonyi kihívás - 3. Karácsonyi édességek

A mai téma a karácsonyi édességek, és én egyből tudtam, hogy cukorpálcikás körmöket fogok készíteni, ebben pedig egy BPS nyomdalemez volt a segítségemre... Az eredeti terv az volt, hogy minden körmömön a menta alapon cukorkás minta lesz, de amikor este 10-kor másodjára mostam le a manikűrt, mert nem tetszett, akkor már nem volt se erőm se idegzetem mindre elkészíteni a matricát, és maradt a két mintás, három glitteres köröm verzió. És azt kell, hogy mondja így még jobban is tetszik. :D 




INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


Mi a kedvenc édességetek karácsonykor?



Megjegyzések

  1. Jobb ez így a glitterekkel, nagyon tetszik!!! :) Szaloncukor, nem vagyok nagy sütis.

    VálaszTörlés
  2. Jajjjj de király!!! :) Tényleg népszerű volt ebben a fordulóban ez a lemez (és ez a minta)! Cukorpálcák forevör! :D

    VálaszTörlés
  3. A manikűröd is isteni, de a candy can sticks honnan??? Össze-vissza keresem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Még valamikor szeptember-október tájékán találtam a KIK-ben, gyorsan meg is vettem, mert láttam még szerintem sehol. Biztos van még, bár legutóbb nem néztem amikor voltam. :)

      Törlés
  4. Nagyon cuki lett, én egy kisboltban találtam candy cane-t. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon édes lett! A mentával nagyon egyre gondoltunk :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon cuki lett! :) Szó szerint! :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett, a menta szín feldobja az egészet! (-:

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett :) tetszik ez a lemez, listás lett :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett ez a menta szín, hasonlóan gondolkodzunk :)
    http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2015/12/notd-elso-stamping-decal-probalkozasom.html

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lett a manikűr!!! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon klassz lett, imádom, hogy csillogósra vetted! :))

    VálaszTörlés
  12. Szerintem nagyon jó, hogy végül erre a megoldásra 'kényszerültél', nagyon tetszik így a manikűr :3

    VálaszTörlés
  13. De jó ez a lemez. :) A manikűr pedig gyönyörű,ezekkel a csillámokkal nagyon mutatós.

    VálaszTörlés
  14. Így szerintem is jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
  15. Aranyos lett és nagyon színes ^^

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szép színes lett, és tetszenek a minták is :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése