Őszi hangulat - 8. Mit vársz a decemberben?

Az őszi kihívás utolsó témája, hogy mit várunk decemberben, gondolom itt a legtöbben a karácsonyra voksolnak majd. Én is várom, mert ilyenkor egyszer évben két hétig egyhuzamban itthon lehetek békességben és nyugalomban. :3 A manikűr is a karácsonyra hajaz, imádom a szép norvég mintás holmikat, így egy klasszikus piros-fehér norvég mintás manikűrt készítettem, és egy kis szürkével csempésztem bele játékosságot. :) A piros alap az egyik kedvenc pirosam, a Rimmel 60 seconds 318 Stand to attention, amiről ITT olvashattatok bővebben.





INNEN tudjátok megrendelni a lemezt.


Szeretitek a Norvég mintát?



Megjegyzések

  1. Sok ilyen manikűrt fogok csinálni télen :) Nekem MoYous norvégmintás lemezem van, meg BPS is, szóval válogathatok. Ez a piros lakk is megvan, már nincs benne sok. Nagyon jó ötlet volna szürke alappal a minta!

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett ez a mani is! :)
    Nekem is megvan ez a lemez, eddig még nem került elő, de biztosan sokat fogom használni télen :D

    VálaszTörlés
  3. De szép :) Én is imádom a Norvég-mintát :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira imádom az ilyen pulcsimintás manikűrjeidet! :3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése