Ananászos csirkemell

Tudom nem egy nagy kunszt az ananászos csirkemell recept, de én nagyon szeretem, mert finom és extra gyorsan készen van, 15 perc sem kell neki szerintem... Ha valaki egy egyszerű gyors receptre vágyik, ami ráadásul finom is, akkor ajánlom az ananászos csirkét. :)


Hozzávalók:
2 csirkemell
1 konzerv ananász
2 dl tejszín
1 ek liszt

Elkészítés:
A csirkemellet vágd apró kockákra és egy pici olajon sóval, borssal  süsd meg egy serpenyőben, amikor kész add hozzá az ananász és öntsd nyakon a tejszínnel, és adj hozzá 1 ek lisztet, hogy besűrítse. rottyantsd fel kicsit a tejszínt és fedő alatt pár perc alatt párold meg az ananászt. Készen is van, rizzsel isteni finom. :)




Szeretitek a gyümölcsös húsos recepteket?



Megjegyzések

  1. Még sosem ettem ananászos csirkét, de lehet, hogy el fogom készíteni én is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem, egyszerre édes és sós. :)

      Törlés
    2. Elkészítettem én is, picit változtattam rajta. nagy sikert aratott. :) Köszi az ötletet és a receptet!
      http://vaniliamamor.blogspot.com/2015/07/recept-egzotikus-csirkekockak.html

      Törlés

Megjegyzés küldése