A tavasz színei - 5. Mandarin / Vanília

A mai színeink a mandarin és a vanília, én ezúttal is felhasználtam mind a kettőt, alapnak egy vanília sárga lakkot használtam és erre nyomdáztam virágmintát előbb egy világosabb, majd egy sötétebb narancs lakkal.




A lemezt a Born Pretty Store webáruháztól kaptam tesztelésre, BP-42-es a száma. Négy különböző stílusú mintát találunk rajta, szóval jól kihasználható lemez. Az egyiptomi minta a kedvencem, tetszik ez a sok kis hieroglifára emlékeztető minta össze vissza. A minőség a szokásos, nekem nem esett nehezemre egyik motívum használata sem, szépen feljönnek a párnára a lakk és könnyű vele dolgozni.



INNEN tudjátok megrendelni a lemezt, ha megtetszett.


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.


Szeretitek a sárgás árnyalatokat?



Megjegyzések

  1. Nagyon jó lett a dupla nyomdázással! Nem sok sárga lakkom van, nyáron szoktam csak elővenni őket. Nézegettem én is ezt a lemezt, de a gyűrűsujjadon lévő minta annyira nem tetszett, hogy inkább mást választottam.

    VálaszTörlés
  2. Az első manikűr csodálatosan szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Annyira tetszenek a dupla nyomdázott manikűrök! *_*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók lettek, főleg az első!

    VálaszTörlés
  5. Ez a dupla nyomdázás nagyon szépséges lett :) a színek is szuperek! Én ebből a fordulóból most kimaradok, azéjszakás műszak eléggé betett, meg a körmeim is letörtek, de majd később elkészítem rá a manit és bepótolom mindenképpen!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Ránézésre én azt hittem ez az a technika, mikor a lakkrétegek közé nyomdázunk. ;)

    VálaszTörlés
  7. Szép ez a dupla nyomdázás, tetszik a manikűr! Egyszer majd én is kipróbálom a dupla nyomdázást! :)

    VálaszTörlés
  8. A dupla nyomdás manikűr nekem is nagyon tetszik, nagyon látványos körmöket lehet alkotni :)

    VálaszTörlés
  9. Jajj, de gyönyörű! *.* Mintha teljes körmös matrica lenne. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése