Stíluskihívás - 3. Barokk

A harmadik téma a barokk, ami nekem az egyik kedvencem. Imádom a bordót/feketét arannyal párosítani és a barokkos kacskaringós "tapéta" mintákat is nagyon szeretem. Egy bordó-arany kombinációra esett a választásom, ami szerintem igazán elegáns hatást kelt. :)


Imét a Born Pretty Store BP - 007-es lemezére esett a választásom, és egy olyan mintára, amit eddig még nem használtam. Ebben a mintában sem kellett csalódnom, szuperül működik ez is, mint eddig az összes, amit ettől a lemezről próbáltam eddig. :)





INNEN tudjátok megrendelni a lemezt, ha megtetszett.


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.


Szeretitek a barokk mintákat és a bordó arany kombinációt?



Megjegyzések

Megjegyzés küldése