Stíluskihívás - 2. Retró

A második téma  retró, egyből tudtam, hogy valami körös mintát és retrós narancs-barna színeket fogok használni. Aztán megtaláltam a képet, ami tökéletesen tükrözi a retro életérzést, és ezt választottam inspirációul a mai manikűrhöz.


Stamping decails technikával készítettem el a körös "matricát" a körmeimre, amit fehér alapra ragasztottam fel. Közel sem lett tökéletes és nem is vagyok vele megelégedve, mert türelmetlen voltam és nem vártam meg, hogy rendesen megszáradjanak a matricák... :/ 




Mnikűrhöz a BP-21-es nyomdalamezt használtam, amit a Born Pretty Store webáruháztól kaptam tesztelésre. Szuper a lemez, elég érdekes mintákat sikerült összepárosítaniuk, de szerintem jól néznek ki együtt. Ezúttal is készítettem egy kis videót.


INNEN tudjátok megrendelni.


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.



Szereitek a vidám színes manikűröket?



Megjegyzések

  1. szerintem még így is irtó jó lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Valóban retrós :) Régen voltak ilyen mintájú ruhák is...talán még nekem is volt :))

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is jó lett azért. Ez a lemez is nagyon tetszik. (-: Én ha ilyet készítek, pici ecsettel viszem fel a színeket, úgy hamarabb megszárad. (-:

    VálaszTörlés
  4. Pedig szerintem szupi lett és jól sikerült! :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nagyon klassz a minta és a színválasztás is! Én se vagyok valami türelmes típus, ilyen gikszer bármikor becsúszhat, de ettől függetlenül is nagyon jó! :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó, nagyon ügyes vagy Timikeee! :)

    VálaszTörlés
  7. Ez annyira tetszik a körök és a színek miatt, mintha a régi geometrikus előszobatapétánkat látnám. A videó is jó, én matricásan szoktam ezt a technikát használni, a másik nem megy.

    VálaszTörlés
  8. Köszönőm szépen lànyok! Örülök, hogy így átjött a retrò életérzés. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése