Oriflame The One Long wear nail polish

Ezt az Oriflame One lakkot a legutóbbi blogger talin szermányoltam Riótól. A pasztell sárga Astor Fashion studio lakkom már eléggé fogytában van, gondoltam jó lesz utánpótlásnak. Nos ez nem jött be, mert nem annyira pasztelles, inkább élénk  "csibesárga", de ettől függetlenül nagyon tetszik. :)


Nem igazán találtam a körömlakk üvegén számot vagy nevet az árnyalatra vonatkozóan... A lakk két rétegben fed tökéletesen és nagyon szép fényes marad. Jó kis széles lapított ecsete van, amivel könnyű dolgozni. 8 ml-es az üvegcse, és alap áron ha jól tudom 1200 Ft-ba kerülnek ezek a lakkok, de szerintem sokkal kedvezőbb áron is hozzájuk lehet jutni, ha akció van. 




Összességében nagyon tetszik a lakk, mert csodás a színe, jó az ecsete és szép fényes. :)

Próbáltátok már az Oriflame The One lakkokat?

Megjegyzések

  1. Hú, ez nekem drága egy sárga lakkért, pedig tetszik. A Moyra gel look citromsárgája van meg, azt már sokszor felkentem :) Szerintem ha elfogy, azt veszem újra.

    VálaszTörlés
  2. Épp tegnap szemeztem ezekkel a One lakkokkal a katalógusban, de én is drágállom kicsit :( Szép színe van! Szeretem a sárgát :)

    VálaszTörlés
  3. Sokat nézegettem az Oriflame lakkjait, de annyira nem különlegesek a színek, hogy ennyit kiadjak egy lakkért is. A Moyra kínálatában bőven találni megfelelő árnyalatot, töredék árért. Én is szeretem a sárga színt, ez az árnyalat is nagyon kellemes és nálad is nagyon jól mutat a körmeiden :) pláne valami extra mintával igazán látványos lenne :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése