A tél színei - Összefoglaló

Ez a kihívás is a végéhez ért, kicsit sajnálom is, ugyanakkor örülök, hogy egy teherrel kevesebb, mert már volt januárra a kihívás... Szerettem ezt a kihívást, a kedvenc manikűröm az ezüst és a fehér lett. Sosem gondoltam volna, hogy a tök fehér manikűr egyszer tetszeni fog... :)


Fehér / Világoskék / Ezüst / Fekete / Lila / Sötétkék

Melyik volt a kedvenc fordulótok?

Megjegyzések

  1. Az első három a legszebb szerintem :) Nem tudok közülük választani :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! A blogom kapott egy vándordíjat, amit szeretnék Neked is továbbadni! :) Ha esetleg már korábban megkaptad a díjat, nyugodtan eldöntheted, hogy "kitöltöd"-e még egyszer :)
    http://blogofpetra.blogspot.hu/2015/02/dijat-kaptam-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a fehér tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó mindegyik. :) Nekem a felső három tetszik a legjobban illetve az alsó sorban a középső. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen lányok! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése