Minta Mánia kihívás

Ismét egy újabb kihívás ötlete fogalmazódott meg bennem, ami ezúttal a mintákra összpontosít. Összegyűjtöttem a kedvenc mintáimat, és ebből alkottam meg a kihívás témáit. Egy-egy alkalomra két alternatívát is megadtam (kivéve az állatminta, mert ott eleve több közül választhattok), amik közül választhattok, vagy akár kombinálhatjátok is őket. :)



Az inlinkz kódok a következők:

1) Rózsás / virágos

<!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=467798&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>
<!-- end InLinkz script -->

2) Kockás / pulcsi

<!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=467799&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>
<!-- end InLinkz script -->

3) Állatminta

<!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=467800&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>
<!-- end InLinkz script -->

4) Pöttyös / csíkos

<!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=467801&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>
<!-- end InLinkz script -->

5) Norvég / kötött

<!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=467802&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>
<!-- end InLinkz script -->

6) Ikat / törzsi

<!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=467803&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>
<!-- end InLinkz script -->

Remélem elnyerte a tetszéseteket a kihívás, és minél többen csatlakoztok ezúttal is. :)

Megjegyzések

  1. Na, már hiányoltam a következő kihívást, ami lefoglalhatja a szerdáimat. :P Pulcsi, norvég és törzsi mintát még úgy se csináltam soha. :)

    VálaszTörlés
  2. A héten már én is kerestem, hogy lesz-e új kihívás :)
    Nagyon örülök neki, ezúton jelentkezem! :D

    VálaszTörlés
  3. ÓÓÓ igeeeen!! már én is vártam, hogy mire lehet jelentkezni:) Nem biztos, hogy mindegyiket elkészítem, de az első három ötlete már most megfogalmazódott.

    VálaszTörlés
  4. Uristen, jövööööök! :D Annyira jó témákat tudsz kitalálni! :D

    VálaszTörlés
  5. Nem ígérem, de próbàlkozok majd csatlakozni. :))

    VálaszTörlés
  6. Én is jelentkezek és megpróbálok minél többet elkészíteni :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon örülök lányok, hogy tetszik az új kihívás is. :)

    VálaszTörlés
  8. Én is szeretnék jelentkezni! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése