Pudingos kekszek

Ez a süti egy unalmas szombat délután keretében készült el. Tökéletes teasüteménynek és kávéhoz. Vendégvárónak, és vendégségbe is. Gyorsan megvan és könnyű elkészíteni. :)


Hozzávalók:
25 dkg puha margarin
10 dkg porcukor
1 csomag vaníliás cukor
25 dkg finomliszt
100 g pudingpor (én 1-1-1-et használtam csokisból, vaníliásból és puncsosból)

Elkészítés:
Összedolgozzuk az anyagokat. (Én a pudingpor kivételével összekevertem az alapanyagokat, majd 3 részre szedtem a masszát és úgy adtam hozzá a pudingport. + a puncsosba egy kis piros ételfestéket is tettem, hogy tényleg rózsaszín legyen. Ha csak egy színben készítjük akkor egyszerűbb a dolgunk.)
Golyókat formázunk, tepsire rakjuk, villával megnyomjuk és 200 fokon pár perc alatt megsütjük.





Szeretitek a kekszeket?

Megjegyzések

  1. Ez nagyon aranyos, jól néz ki! Nem vagyok nagy édesség-imádó, az ilyen egyszerű-de-nagyszerű recepteket elmentem a ritka alkalmakra! :)

    VálaszTörlés
  2. De aranyosak lettek! Lehet elkészítem a közeljövőben. :)

    VálaszTörlés
  3. klassz recept, ezt le is mentem magamnak és majd elkészítem :) Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Egyik barátnőm által volt alkalmam megkóstolni, bár furcsán nézem rá, amikor azt mondta, pudingos :) egyből valami krémes dologra gondoltam :D
    De amúgy finomak és ezek még nagyon jól is néznek ki *-*

    VálaszTörlés
  5. nagyon fincsinek néznek ki : ) ki fogom őket próbálni! : )

    VálaszTörlés
  6. marha jól néznek ki, szuper gyors, biztosan kipróbálom :-)

    VálaszTörlés
  7. nyami,nagyon jól néznek ki :)

    VálaszTörlés
  8. Nyami, ez nagyon jól hangzik! Le is mentettem a receptet. :3

    VálaszTörlés
  9. Ú de megenném most :O Nagyon jól néznek ki, kár, hogy mától elvileg diétán vagyok :D

    VálaszTörlés
  10. Nem is gondoltam, hogy ekkora sikere lesz, örülök, hogy tetszik. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése