Matchy-matchy NAC - 2. Kedvenc táska / cipő

A kihívás mai témája a kedvenc táska, az én kedvenc táskám egy menta színű szegecses darab, lejjebb majd láthatjátok is, és van egy hozzá illő menta cipellőm is. A manikűrt nem bonyolítottam túl, mivel maga a táska is egyszerű. Csak egy menta alapot kentem fel és ebbe nyomkodtam ezüst színű szegecseket.




Ejtenék pár szót a szegecsekről is. a Born Pretty Store webáruházról rendeltem őket. Arany és ezüst színű kör és négyzet alakú szegecseket tartalmaz a tárcsa. Az tetszik bennük, hogy elég kicsik, és így könnyű velük díszíteni.  :)

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.




Szeretitek a szegecses táskákat?



Megjegyzések

  1. Neked is nagyon szép a táskád és a cipőd, a köröm is nagyon illik hozzá!!!

    VálaszTörlés
  2. Ehhez a táskához nem is kellett volna túlbonyolítani manit ;), az egyszerű de nagyszerű kategória, amit én a legjobban kedvelek! Egy szó, mint száz, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a mani! A táska ép a cipő is csodásak! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvannak ezek a szegecsek. :) Szupi táska, szupi manikűr! :)

    VálaszTörlés
  5. Szuperül passzol a manikűr a táskához, nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! (-: Pont olyan, mint a táska. :D Ami szintén nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  7. A köröm nem az én világom, meg a táska sem, de objektíven nagyon megy egymáshoz a köröm és a táska, nagyon jó, hogy együtt lefotóztad a kettőt.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése