Lánybúcsús készülődés

Múlt hétvégén lánybúcsún voltunk a barátnőmmel, ugyanis ismét férjhez ment egyikünk a csapatból. Erről az alaklomról és a készülődésről hoztam ma nektek egy kis posztot sok-sok képpel. Remélem tetszeni fog, és akár egy kis inspirációt is nyújt másnak aki a jövőben hasonló cipőben fog járni, hogy lánybúcsút kell szerveznie. :)



A téma hercegnős volt, így minden ennek a jegyében készült... Már maga a meghívó kinézete és a szövege is tükrözte mire számíthat a kedves ara...


A dekoráció természetesen csupa-csupa rózsaszín volt...







A dekor mellett természetesen a sütik is rózsaszínben pompáztak... :D



Az ara harci díszt is kapott, hogy könnyen felismerhető legyen...


Már a meghívóban feladatokat kapott a hercegnő társaságtól, hoznia kellett magával mesekönyvet, (amit a fején kellett egyensúlyoznia miközben a királynőt dicsérte) ajándékot is meg nem is a hercegnőknek....


Vicces feladatokat kapott a buli közben, volt férjismereti teszt, lufi borotválás, kép kirakós, gombfelvarrás, tejszínhabos banán evés társaik...


És természetesen nem ment el üres kézzel a buli végeztével.


Kapott hazugságvizsgáló flaskát, emlékkönyvet... A bal alsó sarokban pedig a további hozandó tárgyakat láthatjátok, aranyalmát, a város kulcsát, egy marék lencsét, és hamuban sült pogácsát.


Az emlékkönyvbe minden résztvevőtől került egy emléklap képekkel, jókívánságokkal, emlékekkel...


Az emlékkönyvet a barátnőimmel hárman készítettük egy barkácsolós pizsiparty keretében... Nagyon jó móka volt. :) 


 Az emlékkönyvbe belekerültek a bulin elvégzett feladatok is, mint a kitöltött férjismereti teszt, a vicces szavakkal írt eskü, megadott szavakkal írt szerelmes vallomás, a kirakott puzzle kép, másoknak feltett vicces kérdések.... Valamint pár vicces és hasznos oldal is helyet kapott benne receptekkel, helyes pasikkal, nászútra vivendő dolgokkal


Valamint kapott egy esélysegély dobozt is a nagy napra, amiben csupa hasznos dolog kapott helyet.



Szerveztetek már lánybúcsút?

25 megjegyzés:

  1. Nagyon kitettetek magatokért, nem is láttam még ilyen jól szervezett bulit! Szép az összes dekor, az útravalók és az SOS doboz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! :) Gondolkodtunk rajta, hogy ebből bizniszt kellene csinálni, csak nem túl valószínű, hogy lenne rá elég kereslet. :D

      Törlés
  2. Jó lehetett a buli, nem semmi, mennyi mindent csináltatok!!! Ötletben nem volt hiány :D
    Nekem is volt lánybúcsúm és én is voltam lánybúcsún, de az nem volt feladatos, főleg, mert az átlagéletkor 40+ volt és a menyasszonynak is már a 2. férje volt a vőlegény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, nem minden lánybúcsú ilyen túlszervezett. :D Meg hát az életkor azért nagyban befolyásolja a programokat. :D Amikor az ember utoljára megy férjhez a barátnői közül, akkor inkább már babazsúr jellegű a dolog, mert mindenki kismama vagy anyuka. :D

      Törlés
  3. Gyönyörűen megszervezett lánybúcsú volt, látszik, hogy minden részletre figyeltetek. Szerencsés lányzó, hogy ilyen barátai vannak. :) És sok boldogságot neki a házas élethez. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! Hát igyekeztünk az biztos, hogy feledhetetlen legyen az élmény. :)

      Törlés
  4. Ezt nevezem én lánybúcsúnak, micsoda munka lehetett benne! Még nézni is öröm volt a képeket, mintha én magam is ott lettem volna. Imádom, amikor valaki ennyire alapos és aprólékos munkát végez, le a kalappal! :) A barátnődnek sok boldogságot előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! :) Hát tényleg nem volt kis meló, de örömmel csináltuk, és még útban Sátoraljaújhely felé a vonaton is girlandokat hajtogattunk. :D

      Törlés
  5. Tök jól megszerveztétek! Nagyon jó lehetett! A dekoráció is gyönyörű lett! :) A barátnődnek pedig sok boldogságot! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lehetett és minden rózsaszín, nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony minden rózsaszín volt... Nem semmi volt az összkép. :)

      Törlés
  7. hát ez szuper buli lehetett, nagyon alaposan megszerveztetek mindent. :) és pénteken láttalak titeket (az ablakból figyeltem az esküvőt :P), nagyon csini volt mindenki és Emese is gyönyörű volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! Nahát tényleg, eszembe sem jutott, hogy te ott laksz. :) Hát mókás volt végigvonulni a fél városon a polgári szertartásról a templomira. :D

      Törlés
  8. Nagyon jó lehetett a buli,és tök jól megszerveztetek mindent:) Köszi a tippeket is,barátnőmnek októberben lesz az esküvője és 5en csajok szervezzük majd neki a lánybúcsút :) A leendő ara haja is nagyon tetszik,netán póthaj ? Én a white hairben tetettem fel nem rég,és hasonlóan néz ki,mint az övé :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :) Örülök, ha hasznos is volt. :) Ez neki mind a saját haja. Nagyon szép hosszù és rengeteg. :) Pedig ùgy fél éve meg is lett neki ritkìtva....

      Törlés
    2. Hát sajnos vagy nem sajnos akkor nekem marad a póthaj a WH-ban :D

      Törlés
  9. Az én ízlésemnek túl rózsaszín és cukor volt minden, viszont ettől eltekintve nagyon jól meg lett szervezve, minden elismerésem a tiétek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! Az igazat megvallva, néha még én is úgy éreztem már, hogy túl rózsaszín, de aztán hamar elfelejtettem mindig. :D

      Törlés
  10. Gyönyörű volt minden és nagyon jól éreztük magunkat, hálás vagyok, hogy ilyen barátaim vannak! :) A gratulációkat köszönjük szépen mindenkinek, múlthéten sikeresen lezajlott az esküvő :)

    VálaszTörlés
  11. A pólót hol csináltattátok? Illetve a mintát honnan tudnám beszerezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy egyszerű póló nyomósnál készült a trikó Miskolcon. De hogy a mintát honnan töltöttem le arra már nem emlékszem... Valami ilyesmit írtam be a képkeresőbe: "princesse silhouette".

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com