Rimmel 60 second Rita Ora 513 Let's get nude

A Rimmel nyeremény csomagomban lapult ez a szép kis nude lakkocska, ami a Rita Ora kollekció része, és a Let's get nude nevet kapta. Talán mondhatom rá azt, hogy a tökéletes nude árnyalat. Visszafogott, nem túl világos, és nem is túl sötét.


A tökéletes fedéshez három rétegre van szükség belőle, a száradási ideje egész gyors, és szép fényes is marad. Az ecset most is a szokásos lapos, lekerített, amit imádom, mert nagyon jól lehet vele dolgozni. Az állaga átlagos, szépen el lehet oszlatni a körmök felszínen.



Szeretitek a nude lakkokat?

Megjegyzések

  1. Igen, csak nem ezt az árnyalatot. Ami kicsit barnásabb vagy fehéresebb vagy rózsaszínesebb, azt jobban.

    VálaszTörlés
  2. Szeretem a nude színeket, de a Golden Rose Rich Color 10-el annyira beleszerettünk egymásba, hogy mást kis sem próbáltam hónapok óta, a hűségem töretlen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem abból a márkából a 05-ös barnás van meg, én azt imádom legjobban :)

      Törlés
  3. Szép szín, bár nekem kicsit sárgás-mézes, vagy nem is tudom hogy írjam. Ugyan nincs nude lakkom (tudom, szégyen-gyalázat), de ha beszerzek egyet, valami halványabb tónusút szeretnék, bár ez se rossz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig nekem sem volt, csak ilyen franciás, aztán az elsővel megindult a lavina... :D

      Törlés
  4. Tetszik ez a szín, de nem tudom az én hófehér bőrömmel hogy mutatna. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése