Fuitbomb - 3. Strawberry

A gyümis kihívás harmadik sztárja az eper szintén nagy kedvencem. :3 De ismét nem estem túlzásba és csak a gyűrűs ujjamat dekoráltam. Plasztikus mintát próbáltam alkotni, nem tudom mennyire jön vissza a képeken, élőben (közelről) egész jól látszódott. :) Eredetileg a kis lyukakba arany színű kaviárgyöngyöket nyomkodtam, de lepotyogtak mire a fotózásig eljutottam, viszont nem is bánom, mert így jobb lett az összhatás, normálisabban látszódnak a kis mélyedések.





Szeretitek az epret?


Megjegyzések

  1. Ez őrült jó, nagyon epres :D

    VálaszTörlés
  2. Hű, ez nagyon klassz lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Na jó, ma se posztolok :D Ugyanezt a kaviárgyöngyös, belenyomkodós dolgot gondoltam ki mára, csak az összes körmömön. Még szerencse, hogy bele se kezdtem, a tegnapi manikűr van rajtam :D

    VálaszTörlés
  4. Elképesztően jó lett *-* Azt lehet tudni, milyen lakkokat használtál ? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Sally Hansen 160 cherry red az alap és Maybelline Colorama 54 van rajta. :)

      Törlés
  5. Ez a kedvencem, nagyon jól néz ki! *-*

    VálaszTörlés
  6. Eszméletlenül jópofa ez az eper minta. :)

    VálaszTörlés
  7. Ez tènyleg nagyon epres lett. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól néz ki, szerintem is jobb a bogyók nélkül :)

    VálaszTörlés
  9. De gyönyörű!!! Tényleg olyan ,mint az eper! *.*

    VálaszTörlés
  10. Jó lett, én is hasonlót csináltam, még régebben pinterestről néztem ki :) :O

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól sikerült. Jobban vissza sem lehetett volna adni a gyümölcs "hangulatát". (-:

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lett, imádom! :) Milyen piros lakkot használtál? Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Sally Hansen 160 cherry red az alap és Maybelline Colorama 54 van rajta. :)

      Törlés
  13. Köszönöm szépen lányok! :)

    VálaszTörlés
  14. De jó, nagyon élethű lett :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése