Manikűrvadász - 9.

Isának hála már kilencedik alkalommal vehetünk részt a manikűrvadászon, amit ezúttal Manna szervezett. :) Az én párom most Andi lett, tőle kellett levadásznom egy manikűrt. Nos nagy gondban voltam, mert Andi csodás manikűröket fest, ugyanakkor a legtöbb nyomdázással készül, én viszont nem vagyok egy nyomda guru. Viszont egyből beugrott nekem egy manikűr, ami első látásra szerelem volt, amikor megláttam nála, és tudtam, hogy egyszer el kell készítenem... 


A választásom erre a kis vidám virágos festésre esett. :) Most is csak a színeken változtattam kicsit, kicsit Timisebbé tettem őket. :)




Szeretitek a virágmintát?



Megjegyzések

  1. Milyen kis édes *-* Azért milyen már, hogy még most is valamilyen szinten hasonló manikűrt készítünk, mármint hogy nálam is virágos.. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Timi, tudnál nekem face-en inlinkz kódot küldeni, valahogy elmaradt...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik mindkettő! :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper jó lett, kellemesebbek a színek, mint nálam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a tieid is nagyon jók, az egy sokkal elegánsabb és visszafogottabb verzió. :3

      Törlés
  5. Szuper! Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó választás! És valóban olyan kis Timisre alakítottad! :)

    VálaszTörlés
  7. De szuper, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon Timis lett, klassz ♥💅😊

    VálaszTörlés
  9. Imádom a virág mintát, nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  10. Mind a kettő nagyon tetszik! Olyan kis hangulatos :)

    VálaszTörlés
  11. Nekem nagyon tetszik a te manid színvilága is. :)

    VálaszTörlés
  12. Tetszik. :) Nagyon kis vidám. :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépen köszönöm lányok! :*

    VálaszTörlés
  14. Mindkettőt imádom, annyira jó újra látni a manikat az adott személyhez illően megváltoztatva :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése