Sailor Moon NAC - kezdőképek

Noémi a Disney hercegnők után most a 90-es évek kislányainak másik nagy kedvenceit vette elő, a Sailor Moonos csajokat, és ebben a témában indított kihívást. :)
Mivel általános iskolában én is teljesen oda voltam ezért a meséért, így nem volt kérdés, hogy részt veszek benne... :D Emlékszem minden udvaros szünetben Sailor Moonosat játszottunk a csajokkal és én voltam Jupiter.
Én ismét a "Milyen manikűrt viselnél, ha te lennél...." vonalon indulok el, mint a Disney hercegnős kihívásnál. :)
Bátorkodtam a témákhoz kezdőképet is gyártani magamnak, akinek van kedve még nyugodtan csatlakozhat, szerdán startol a kihívás... :)

A kihívást magát ITT találjátok. 










Szerettétek a Sailor Moont?

Megjegyzések

  1. Köszi a képeket! Én még tuti hozzá teszem maajd még a kihíváshoz Neptunusz és Uránusz tündéreket is. :)
    Róluk is csinálsz kezdő képet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A héten nekiveselkedek annak a kettőnek is. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése