Flower Power - 3. Hajnalka

Ismét rá kellett jönnöm a kihívás kapcsán, hogy nagyon nem értek a virágokhoz... Lövésem sem volt, hogy hogy néz ki egy hajnalka, de szerencsére az internet segítségemre volt. A hajnalkák közül engem a törpehajnalka fogott meg leginkább, vagyis convolvulus tricolor. Mint a neve is mutatja három színből áll, én a lentebb látható kép alapján inspirálódtam a manikűr elkészítésénél.





Szeretitek a hajnalkát?



Megjegyzések

  1. *-* Nagyon jól visszaadod a virág szirmait, csodás lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, szupi lett a tiéd is! :)

    VálaszTörlés
  4. jó megközelítés, szép lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! :) ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen lányok! :)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon jól eltaláltad a technikát, hogy a virághoz hasonlítson! :) Mondjuk, amíg nem láttam az inspirációs képet, nekem folyton Hollandia zászlója jutott róla eszembe, pedig tudom, hogy nálunk nem sárga, hanem piros van a zászlóban, de valahogy akkor is erre asszociáltam.^^

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése