ManiCute - Girl power



Mivel hamarosan itt a nőnap, ezért egy olyan témát választottunk erre az alkalomra, ami kicsit kapcsolatba hozható vele. A mai témánk a "girl power" lett, ennek jegyében én pink, fekete és fehér színeket használtam. Mivel számomra ez a legcsajosabb színösszeállítás. :)



Ti mikor ézitek magatokat igazán csajosnak? Mikor érzitek a girl powert?



Megjegyzések

  1. nagyon tetszik az egész összhang :)

    VálaszTörlés
  2. De jóó, nagyon tetszik *-* Úgy látom, mindenkinél ez a három szín dominál :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz, főleg a száj :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, főleg a kisujjad tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. úgy látom nem csak én gondolkoztam ebben a színösszeállításban. :)

    VálaszTörlés
  6. A középső és a kisujjad a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! :) Tényleg csajos! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm lányok! :D Úgy látom mind ebben a három színben gondolkodtunk, nem is értem miért... :D

    VálaszTörlés
  9. Ez a Thomas Sabo-beütésű fekete-fehér csíkozás, rajta a piros ajkakkal: telitalálat! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. Jaj de jó lett! A kis- és középső ujjad a kedvencem. *.*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése