Catrice - 41 Two Million Dollar Baby

Be kell valljam töredelmesen, nem volt eddig Catrice lakkom, ez az egyik első darabom, amit ajándékba kaptam egy másikkal (07 Genius In The Bottle) együtt. Nem vártam sokat a kipróbálával, a céges karocsonyi partys manikűrömhöz használtam fel...


A csomagolása a szokásos Catrice (mondja ezt egy olyan, akinek az első Catrice lakkja. :D) Hengeres üveg, 10 ml lakkal, az átlagostól kicsit vastagabb, kényelmes ecsettel. A lakk átlátszó, telis-teles kisebb és nagyobb kör (hatszög?) alakú ezüst csillámokkal. Az ecset rengeteg csillámot felvesz, és egy rétegben is tökéletes a hatás, de aki mohó, az több réteggel is próbálkozhat, én megálltam az elsőnél. Átlagos idő alatt megszáradt, szép fényes maradt, és a csillámok sem állnak ki belőle.


Szerintem a tökéletes ezüst csillámos lakk, bármilyen lakkon jól mutat, én fekete és piros alapra kentem fel, mindkettőn nagyon tetszik. Biztos vagyok benne, hogy más színeken is ki lesz próbálva. :)



Szeretitek a Catrice lakkokat?

Megjegyzések

  1. Nagyon szépséges lakk! Jól áll ez a kombó is. Catrice-lakkom még csak pár van, és nem is nagyon használtam őket, de most, hogy már nálunk is van állvány, szerintem ez változni fog :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem 4 van most már. :) De most elbizonytalanodtam, hogy nálunk van-e egyáltalán... Mert nem rémlik, hogy szoktam látni. :O

      Törlés
  2. Ez a catrice lakk csodaszép!!

    VálaszTörlés
  3. Szép lett a manikűröd :) Nekem csak egy Catrice lakkom van, de valahogy nem vagyok kibékülve vele :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :/ Az nem jó, hát nálam ezzel most határtalan a szerelem, háromszor egsymás után használtam manihoz, ami nagy szó. :D

      Törlés
  4. De jóóó! :) Nagyon tetszik. :)

    Egyébként már egy ideje feltűnt, hogy nagyon sokat fejlődtél lakkozás terén. Nagyon szépek a körmeid, jól válogatod össze a színeket, és nagyon szép és igényes képeket csinálsz. :) Szóval nagyon gratulálok ehhez, jó ezt látni. :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nekem meg jó ezt "hallani". :) Hát a fotózás terén szerintem rengeteget fejlődtem. :D Lakkozás terén is volt hova, bár még mindig nem tudom azt mondani, hogy mindegyik manival meg vagyok elégedve, van ami a fejemben sokkal jobban mutat, mint elkészítve. :D

      Törlés
    2. Szerintem ez így is van rendjén. Valamivel sose leszel elégedett, így tudsz hova fejlődni. :) Figyeld meg, hogy egyre inkább úgy fog sikerülni minden, ahogy azt kigondoltad, utána még merészebb lakkozásokat fogsz majd kiagyalni. Mi meg majd csak szájtátva nézzük a képeket. :D

      Törlés
  5. Jó kis lakk, mint a legtöbb Catrice. Van jó néhány nekem, szeretem őket és még több színt is beszerzek majd... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még csak 4 van, ebből az egyik színtelen fedő. A múltkor nagyon szemeztem egy halványabb rózsaszínessel, de végül azt mondtam, most rengeteg lakkot vettem, és otthagytam, lehet nem kellett volna. :D

      Törlés
  6. Gyönyörű ez a topper! :) Nálunk nem lehet Catrice lakkokat kapni, így én még egyel sem rendelkezem, de majd talán egyszer változik ez az állapot is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magamtól bevallom őszintén nem biztos, hogy megakadt volna rajta a szemem, de így felkenve oda vagyok érte! :)

      Törlés
  7. Tetszik ez a lakk, nehogy megvegyem! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése