Hello Halloween! 5

A Hello Halloween! 5. záró posztját hozom most nektek. Ezúttal a klasszikus halloween színt a narancsot, faragott tököket és halloween állatokat választottam. Három körmömre került narancs alap és fekete állatok, két körmömre pedig fekete alap a narancs tökökkel. Szerintem nagyon cukik lettek az állatkák. :D




 Rimmel 60 seconds 440 sun downer, Aden 20




Mit csincsináltok halloweenkor?

Megjegyzések

  1. A denevér és a pók nagyon aranyos, olyan kis barátságos manikűr lett :D Kivéve a gonosz tök a középső ujjadon :P

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó az a cica és a tökök aranyosak! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ari lett! És az a Rimmel lakk nagyon tetszik! Csodás színe van, pedig nem is szeretem a narancssárgát :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki lett, főleg a pók :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon édes lett *-* Imádom az a cicát :)

    VálaszTörlés
  6. Ohh a cicáák :D Isteni lett, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  7. Cuki :D Én tököt faragtam :P

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése