52 WNPC - 37. újság

Nos előre leszögezem, hogy abszolult nem vagyok megelégedve a végeredménnyel... De már nem volt lelki erőm újrakezdeni a lakkozást... :/  Így kezdődött az eredeti poszt... De aztán mégis volt erőm, és támadt egy sokkal jobb ötletem Angelnek hála, amit muszáj volt megvalósítanom... Szóval elővettem pár Észak Magyarországot, mert abban mindig van Garfield képregény, és elkezdtem nyirbálni, majd egy fehér alapra dolgoztam rá a dagi macskát... Szerintem nagyon mókás lett a végeredmény, bár nem sikerült tökéletesre, mert csak parfümöt találtam itthon tömény szeszt nem. :S


A mutató ujjamon (nem viccelek) négyszer csináltam újra a mintát, és még így sem igazán akart látszani... A tömény szesszel lehet jobb lett volna a végeredmény, de azért nem rossz. :) EZ most kivételesen felkentam lemostam mani volt, és csak késő délután tudtam megcsinálni, amikor már nem a legjobbak a fények, ezért nem a legjobb a képek minősége. :/ De azért hoztam egy vakusat (fenti) és egy vaku nélkülit is (lenti)... :)


Megmutatom az eredeti manit is... Bár erre nagyon nem vagyok büszke. :S


Igazság szerint teljesen más elképzelésem volt, nyomtatni akartam szép szövegeket és azt a körmömre aplikálni, csak meghalt a nyomtató... :D De ígérem egyszer megcsinálom, amit elterveztem... :)

Szeretitek az újságpapíros technikát?

Megjegyzések

  1. Én is próbálkoztam annó vele sokat, de még alkohollal sem mindig alakul úgy ahogy én szeretném. Szerintem a legalsó kép sem rossz, olyan mint egy kicsit megkopott falfirka :)

    VálaszTörlés
  2. de cuki édes garfield <3 (k) :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jó az alsó, mert az úgy néz ki, mintha direkt ilyenre akartad volna, tisztára kopottas graffiti hatású, szóval vagány :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok! (k)
    Nem is gondoltam volna, hogy tetszeni fog a feliratos is... :) De most hogy így írjátok tényleg kicsit graffiti beütése van, ez nekem fel sem tűnt. :)

    VálaszTörlés
  5. imádom gardfieldot *.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Szerintem nagyon jópofa lett. :-). Én még soha nem csináltam ilyen újságos manikűrt, de egyszer mindenképpen ki akarom majd próbálni. :-)

    VálaszTörlés
  7. Köszi lányok! :) Viki, szerintem érdemes kipróbálni, nagyon mókás technika. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése