Dalszöveges kihívás - 4. téma

"Ha végre itt a nyár, és meleg az idő..." 

Akkor nálam bizony előkerülnek a neon színek... Ilyenkor nyáron meg vagyok értük veszve! =) Jöhet nekem, sárga, narancs, pink, zöld kék... Needle marble technikát alkalmaztam a manikűr elkészítéséhez. Felkentem csíkokban a színeket, és még mielőtt megszáradtak volna a lakkok tűvel csíkok húztam beléjük. Nagyon egyszerű elkészíteni, és szerintem irtó mutatós. =)






Használtátok már ezt a technikát?

Facebook / Bloglowin / Pinterest / Ask.fm

Megjegyzések

  1. Nekem nagyon bejön ez a manikűr!:)
    Igazi nyárias színe van!

    VálaszTörlés
  2. Wow *-* nagyon tetszik ez a technika, ezekkel a színekkel igazán jól mutat! Egy kicsit talán a hippi korszakra emlékeztet, a batikolt színes pólóikkal :D

    VálaszTörlés
  3. Tetszik ez a technika, cuki lett a mani :)

    VálaszTörlés
  4. Köszike! =)
    Jujj, Dii, tényleg olyan, mint azok a színes batikolt pólók a hippy korszakból. :D Ez eszembe sem jutott eddig. :D

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikusan szééép! *.*
    Egyébként én is a neonokat favorizálom! :)

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű lett!! tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Eszméletlen, nagyon tetszik, kipróbálom ezt a technikát, hátha sikerül :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon bejön :))

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. nagyon cuki lett. *-*
    még műkörmös tanfolyamon tanultunk ilyen technikával pillangót festeni. :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm! =)
    Szrail, szerintem érdemes kipróbálni. Egyszerű és mutatós. =)
    Manna, én most kezdtem el keresgélni ilyen toturialokat, mert kíváncsi vagyok mit lehet még ebből a tűs technikából kihozni. :D A pillangó biztos nagyon szuper lehet. =)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett! :) Nekem egyik kedvenc technikám. (:

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése