NYC 296 water street blue

Mostanában valahogy a kelleténél többet időzök a kék körömlakkoknál, és az indokoltnál több kék lakkot veszek. Ezt a gyönyörű tengerkék lakkot sem tudtam otthagyni a Rossmannban... Ilyen még úgysincs felkiáltással raktam a kosaramba... :D Kb ugyanazt tudom róla elmondani, mint a pink princessről. Nekem picit érdekes állagú a lakk, és így nem egyszerű vele dolgoznom, általgos idő alatt megszárad, száradás közben a csíkozódás gyönyörűen kiegyenlítődik, valamint szép fényesre szárad meg. Oda vagyok a színéért! Ha egy szóval kellene jellemeznem, azt mondanám isteni. =)




Melyik a kedvenc kék árnyalatotok?

Megjegyzések

  1. huuu.nagyon szép szine van. kedvencem most az orly

    VálaszTörlés
  2. Ez nekem is megvan, es mar láthattad is nálam. Imádom ezt a lakkot...:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű szín nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon szép kék :)

    VálaszTörlés
  5. nekem is megvan ez a lakk, én nagyon szeretem <3

    VálaszTörlés
  6. nekem is megvan, én sem voltam képes otthagyni az állványon, de milyen jól tettem :) nagyon-nagyon szeretem, annyira tavaszi/nyári szín :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése