NYC 030 Break of Dawn

Ismét egy csodás NYC lakkot hoztam, ezúttal a lilát. Azt hiszem kezdem végre megszokni az NYC lakkok állagát. És rájönnöm arra, hogy a vékony réteg nem túl célravezető ennél a márkánál. Ez a lakk egy vastag rétegben majdnem tökéletes fedést ad. Én azért két réteget használtam belőle biztos, ami biztos. A színéért oda vagyok, igazi Milka csoki lila Lauren szavaival élve. A száradási ideje is rendben van, és gyönyörű fényes marad.




Szeretitek a lilát? Melyik a kedvenc NYC lakkotok?


Megjegyzések

  1. Óóóó, hát ez gyönyörű. Nekem egy Avonos lakk a kedvenc krémszínű lilám, NYC-ből pedig így hirtelen nem tudok kedvencet mondani. EGYELŐRE.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon szép, nagyon tetszik :) Szeretem lilára festeni a körmömet, főleg az ilyesmi árnyalatok tetszenek belőle, mint ez is. Én se tudnék most így kedvencet kiemelni a NYC lakkok közül, de egy lila csillogós fedőlakkot használok mostanában közülük, így azt mondanám most a kedvencemnek :)
    blogfrombarby.blogspot.com

    VálaszTörlés

  3. Nagyon szép színe van, szeretem a hasonló lila árnyalatokat :)

    VálaszTörlés
  4. tényleg Milka csokis :) szép<3

    VálaszTörlés
  5. AMúgy én sem tudnék kedvencet kiemelni... =) Bár most a cute as hell lakk nagyon a szivem csücske lett. <3

    VálaszTörlés
  6. De örülök! Látom, igazán jó helyre került :-)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is megvan ez a lakk. Ez a kedvenc lilám is! Nagyon szép a színe. :))

    VálaszTörlés
  8. imádom ezt a színt, csak úgy, mint a Water Street Blue-t. Ez az a két árnyalat, amit jóformán mindenhez használok:D
    És megtiszteltetés, hogy tőlem idéztél:P

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése