52 WNPC - 24 nyomdázott

Az eheti téma a nyomdázott manikűr volt, aminek örültem is, meg nem is. Mindig félve nyúlok ehhez a technikához, mert nem érzem magam benne túl profinak. Van még mit gyakorolnom… Nem mindig sikerül úgy, ahogy én azt szeretném. Nagy fejtörést okozott a minta kiválasztása. Valami újjal akartam próbálkozni, amivel eddig nem (ezeket láthattátok eddig: 1, 2….). Először egy egész körmös mintára gondoltam, de az nagyon nem akart összejönni, nem tapadt fel rendesen a körmömre mindenhol a lakk. Szóval végül egy minden körmön más cuki minta variáció mellett döntöttem. Nem lett tökéletes, a kisujjamon nagyon elkenődött, de talán majd legközelebb jobban sikerül. =)

Használt lakkok:
Lovely pearl bease Nr 3

Lora fekete 




Szerettek nyomdázni?

Megjegyzések

  1. Hű de szép ez a zöld!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű *.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Ez a zöld... egyszerűen TÖKÉLETES!

    VálaszTörlés
  4. de jól néz ki a zöld és a fekete együtt, nekem szivecskés a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép a zöld, imádom ezt a nyomdát. Már terveztem a beszerzését, de valahogy eddig még nem vitt rá a szent lélek.. :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki :) A szivecskék nagyon aranyosak.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! =)
    Én egyébként nem is gondoltam volna, hogy ilyen jó ez a két szín együtt. =) És az én kedvencem is a szivecskés. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése