52 WNPC - 11. kawaii

Töredelmesen be kell, hogy valljam fogalmam sem volt róla, hogy mi az a kawai... Vagyis egy pici igen, valami japán cukiság... De ennél tovább nem terjedt a tudásom, ezért segítségül hívtam a goglit. Mi más, mint a wikipédia igazított volna útba. Miszerint a kawaii  japán szó, jelentése aranyos, az „édes” vagy „cuki” tulajdonságok összessége. A divat világában a fiatal nők populáris trendje, sok fodorral és habos rózsaszínnel.


Ebből indultam el, amikor elkészítettem a manikűrt. A rózsaszn-pink alap volt, és úgy gondoltam a masni és a pöttyök elég cuki dolgok. Alapnak az essence XXL shine 71 wanna kiss? lakkját hazsnáltam, erre jött még egy réteg az OPI passion-ből, hogy kicsit tompítsam. A masnit a Lora fehér lakkjával rajzoltam, a pöttyök és a csíkok pedig a Miss Sporty lasting colour 395-ös lakkjával készültek.



Használt lakkok:
Lora fehér


Szeretitek a cuki manikűröket? Hogy álltok a masnikkal?


Megjegyzések

  1. de jó lett!! cuki, főleg a masni tetszik!!

    VálaszTörlés
  2. Szép, és tényleg nagyon cuki lett! : )

    VálaszTörlés
  3. Ó azok a masnik nagyon édesek lettek (:

    VálaszTörlés
  4. Ez igazán kawaii lett, bár amíg nem olvastam el a bejegyzésed, fogalmam sem volt mit jelent a szó :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos lett, szeretem az ilyen manikűröket :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! =)
    Nyugi Réka sem volt... :D De szerintem is sikerült egész jól eltalálnom ezt a stílust. =)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése