52 WNPC - 2. zene

A második téma az 52 hetes kihívásban, a zeneszám által inspirált körmök. Nos én nem egy konkrét számot választottam (pont mint Manna), hanem csak magát a zenét. Már régóta szerettem volna elkészíteni a hangjegyes körmöket, úgyhogy ez a téma kapóra is jött hozzá... Viszont nem a klasszikus fehér alapon fekete változatot készítettem el, hanem az inverzét... Videót cutepolishnál találtok róla, vagy képes leírást Verusnál.


Alapnak a DaVinci fekete lakkját használtam és az 58-as fehér Lora lakkal készült a díszítés. Nem vagyok vele teljes mértékben megelégedve, de végülis elmegy. Ma ennyi tellett tőlem. 
Láthattátok, hogy a fekete-fehér posztban is DaVinci lakk volt az alap és Lora a díszítés. Ennek az oka, hogy a DaVincit sokkal könnyebb nagy felületen használni, mert hígabb, míg a Lorával egyszerűbb díszíteni, mert sűrűbb az állaga.




Használt lakkok:
Lora 58 fehér
DaVinci fekete



2.inspired by song




Videó az elkészítéshez

Megjegyzések