Rólam

Hogy miért is indult el ez a blog, amikor már van nekem egy másik is? Úgy éreztem kezdem kinőni az ékszerek témakört, és szeretnék egy kicsit más témák felé is kacsintgatni, mivel rengeteg minden érdekel.

Szeretek öltözködni és órákig állni a tükör előtt, "Hogy na mit vegyek fel? Nincs egy göncöm se!" Néha azért sikerül egy-két jó összeállítás, és többek között ezek is azok amiket szeretnék majd megosztani veletek.

Szertem a szép ékszereket, és szeretem ha passzol az ékszer az éppen aktuális szettemhez. Úgyhogy azt kell, hogy mondjam magamról, hogy sajnos ékszermániás vagyok. =)

Szeretek körömöt lakkozni, bár mostanában nem foglalkozok vele annyit, mint régen... De azért akad egy-két jó próbálkozás a tarsolyomban.

Szeretek fotózni is, igaz csak nagyon hobby szinten. Nincs is profi gépem, csak egy kis hobby kompakt gép, de ami tőlem telik, azt hihozom belőle.

Szeretek sütni is, leginkább sütiket, normális kajákkal még nem nagyon próbálkoztam. =) De elmondások szerint az édességeim finomak. =)

Ha ennyi nem volt elég belőlem, akkor ITT olvashattok még személyesebb dolgokról. =)

Megjegyzések