Mézeskalácsos süti

Az utóbbi két hétvégén "Nézzük mi van itthon, és mit tudok abból kihozni" alapon készültek a sütemények, amik meglepően egész jók lettek szerintem. Semmilyen receptet nem vettem elő hozzájuk, csak érzéssel készültek. :D Az egyik ez a mézeskalácsos, almás zebkekszes süti volt csokimázzal, igazi karácsonyi ízvilágú süti lett. Jó kis kiegészítője a mézeskalács fűszerrel megbolondított tejszínhabos kávénak egy finom ebéd után. :)


Hozzávalók:
3/4 csomag győri édes zabkeksz.
50g margarin olvasztva
egy kis tej
3 alma meghámozva felkockázva
fél csomag sütőpor
1-2 tk mézeskalács fűszerkeverék
1 db tojás

Tetejére
1 tasak mikróban olvasztós étcsokis tortabevonó
színes díszítő cukora

Elkészítés:
Az elkészítés pedig roppant egyszerű... Mindent beletettem robotgépbe és összeturmixoltam, majd egy 18 cm-es piteformába öntöttem a masszát és 200 fokon kb fél óra alatt készre sütöttem. Kivettem a formából, ráöntöttem a megolvasztott tortabevonót, amit elegyengettem és megszórtam színes cukorcsillagokkal, majd hagytam kihűlni. :) 
Másnap tálalás előtt betettem kb 2 percre mikróba, hogy a csokimáz megolvadjon, és kicsit folyós legyen a tetején.
Édesítőt nem használtam, mert úgy gondoltam az almás zabkeksz édessége elég lesz, nekem elég is volt, de ha édesszájúak vagytok akkor tehettek még bele pluszba édesítőt, vagy cukrot.



Szeretitek a mézeskalácsos sütiket?

Megjegyzések

  1. Nagyon jól néz ki, mentettem. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta a süti, szeretem a mézeskalácsos dolgokat :)

    Megkérdezhetem hogy honnan van ez az asztal??? Régóta keresek hasonló, kicsit kopottas lapot vagy asztalt ékszerfotózáshoz, de még sehol sem találtam :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése